Програмиране в C#. Удивителният свят на 2D игрите

Начална / Модули / Програмиране в C#. Удивителният свят на 2D игрите

Продължаваме да задълбочаваме познанията Ви в света на езиците за програмиране.

C# е модерен език за програмиране, който е прост, оптимален и много лесен за използване. С него се създават различни приложения, уеб портали и уеб услуги. Вашето дете ще научи за алгоритми, видове променливи, класове, масиви и основни операции, ще се запознае с принципите на компютърните игри и ще създаде своя собствена 2D игра.

 

Продължителност на модула - 3 месеца

Резервирайте място

Обучението на деца за създаване на 2D игри на C# (C Sharp) в кибершколата KIBERone е основа за разбиране на логиката на сложни, гъвкави и популярни езици за програмиране и преминаване към по-сложни нива. Всеки ученик на възраст над 12 години с основни компютърни умения може да овладее основите на разработването на игри и скриптове за игри на този модерен, прост и лесен за използване език. По време на уроците, в които се повтарят основите на програмирането, децата ще научат всички възможности и предимства на работата в тази среда, ще придобият практически умения и ще се научат сами да създават наистина добри игри.

Характеристики на модула за деца "Програмиране на C#. Удивителният свят на 2D игрите

Обучението на децата да създават игри ще им позволи да придобият опит в обектно-ориентираното програмиране, без да губят интерес към обучението си. Уменията за писане на скриптове за игри на C# ще позволят на детето Ви в близко бъдеще  да реализира стартиращи и търговски проекти, игри и приложения по собствен дизайн.

Обучението по създаване на игри от нулата на C# в нашето киберучилище открива нови хоризонти пред младите програмисти, тъй като само на този език може да се създаде всяко приложение (за Windows, мобилни устройства, уеб, Android и iOS) и за всяка платформа. Вместо да се забавлява пасивно пред екрана на компютъра, детето Ви ще прекарва времето си в нещо полезно:

То ще се научи да програмира и лесно ще усвои понятията "променливи", "клонове", "функции" и "цикли";

ще се запознае с конзолата и как да я използва, да въвеждаи чете данни, да форматира низове и да обработва файлове;

Първата стъпка е да разбере синтактичните конструкции на C#, един от петте най-популярни езика за програмиране;

да се запознае  с библиотеки и шаблони, инструменти за разработка и техните възможности;

за да може да разчита кодове и да ги контролира;

Ще се науче как да създава и работи с игрови обекти и класове и да им задава различни свойства;

Ще научи как да работи със структурирани XML документи;

ще напише изцяло игра с анимации и графичен интерфейс;

"Програмата ще им позволи да се пробват като разработчици на игри, което ще им позволи да вземат решение за бъдещата си кариера.

C# е чудесен първи език за начинаещи и за хора, които вече са запознати с тънкостите на C++, Java и Python.

Този сайт използва бисквитки и подобни технологии. При избор на „Приемам” Вие потвърждавате, че сте прочели и се съгласявате с нашата употреба на „бисквитки”, както е посочено в Политика за използване на „бисквитки”.
OK