Основи на програмирането в Scratch Jr.

Начална / Модули / Основи на програмирането в Scratch Jr.

Вече знаете, че програмирането е новата грамотност, която можете да се овладее още на 6-годишна възраст!

Със Scratch Jr малките деца (6-7 години) могат да програмират свои собствени интерактивни истории и игри. В процеса на работа те ще се научават как да решават логически проблеми, да разработват проекти и да изразяват творческите си способности на компютъра.

Форматът на урока е игрови. Честа смяна на дейностите, много движение, отборни игри, индивидуални експерименти с компютъра, работа по двойки и в група.

Работата на компютър е 30% от времето, а останалите 70% са вариации на игрите за умения 4C (креативност, комуникация, работа в екип, критично мислене).

По време на всеки урок ментор и асистент с педагогическа подготовка работят с групата (8-12 деца).

Резултатът от модула е собствена интерактивна история или игра, от няколко части или от няколко нива, с герои, история и сюжет, създадени от децата и която може да бъде показана на приятели и роднини.

Резервирайте място

Scratch Jr е среда за програмиране с ясен интерфейс и цветен дизайн, което прави програмирането за по-малките деца лесно и забавно.

 

Проектиран за персонални компютри, таблети с Android и iOS, този софтуер за проектиране е подходящ дори за най-малките - децата ще научат основите на програмирането и проектирането, дори ако все още не знаят да четат.

 

Модулът Scratch Jr. в KIBERone ще открие много възможности: децата ще рисуват в графичен редактор, ще измислят истории и сами ще създават интерактивни истории, игри и анимации.

 

 

Характеристики на модула Scratch Jr Fundamentals

Програмата на модула Scratch Jr  е разработена с помощта на руски и международни ИТ специалисти специално за деца. В него няма сложни математически формули и скучни часове работа. Децата ще научат по забавен начин понятията стъпка, координати, функции, последователни, вложени и безкрайни цикли и др. и ще могат да ги прилагат на практика.

Под ръководството на учителите децата ще започнат да програмират на Scratch Jr: Като преместват и свързват графични блокове, върху които всички действия са обозначени със символи, ще накарат героите да оживеят, да ходят, да скачат, да танцуват, да говорят и да пеят. И като променят героите в редактора Paint, могат да добавят собствен глас зад кадър и да вмъкнат собствени снимки.

Модулът се състои от 5 сесии, в които :

Децата се запознават с интерфейса на програмата, графичните отметки, библиотеката с примерни проекти и предназначението на блоковете;

ще се научат как да използват вградения графичен редактор, включително попълването на цветовете;

те ще управляват блоковете, ще добавят герои, ще променят външния им вид и ще контролират движенията им;

ще се научат да записват звукове и гласове, да използват таймери и да копират сценарии;

ще създадат проекти със собствени герои и сценарии до четири страници;

ще се научат как да преименуват съществуващи проекти и да ги изтриват.

Резултатът от всеки урок е игра, картичка, анимационен филм или интерактивна история, която детето ще може да сподели с приятелите и семейството си чрез имейл или месинджър.

Часовете по програмиране на ScratchJr в нашето киберучилище също ще помогнат на децата:

да развиват творческо, логическо и систематично мислене;

да придобият умения за смятане и компютърна грамотност;

да тренират визуалната си памет;

да се научат как да изразяват идеите си и да ги реализират в дигиталния свят;

Да планират ясно действията си и изпълняват последователно задачи с различна сложност;

Ще изберат правилни команди, действия, дисплей, звуков дизайн;

да станат по-смели във вземането на решения;

ще развиват умения за откриване и поправяне на грешки;

ще работят по проекти не само под ръководството на преподаватели, но и в екип, което ще им даде възможност да се научат да общуват с връстниците си по-бързо.

Този сайт използва бисквитки и подобни технологии. При избор на „Приемам” Вие потвърждавате, че сте прочели и се съгласявате с нашата употреба на „бисквитки”, както е посочено в Политика за използване на „бисквитки”.
OK